09 lutego 2018 21:03 / 7 osobom podoba się ten post
Dusia1978Witam. Jestem tu nowa. Jestem po kursie j.niemieckiego i mam ukończona szkole opiekun medyczny. Obecnie pracuje w Polsce za byle jakie pieniądze w przemyśle ciężkim na 3 zmiany. Chce spróbować jako opiekunka w DE. Z językiem radze sobie ok. Mam wiele obaw. Poza tym wydarzenia w moim życiu spowodowały że mam mało wiary w swoje umiejętności i boję się. Nikt nie chce mnie wesprzeć tylko ciągle kłody pod nogami. Tracę już wiarę w lepsze jutro. Proszę Was doświadczeni opiekunowie i pytam jak to było u Was. Dziękuję i przepraszam że zawracam głowę swoją osobą. Serdecznie wszystkich pozdrawiam. :aniolki:
Powiem Ci tak. W stanie w jakim teraz jesteś, czyli boisz się, brak Ci pewnosci siebie itd, to jest duze prawdopodobienstwo ze dostaniesz ofertę pracy w De... dość trudną. Tak mi podpowiada doswiadczenie. Jesli nie masz noża na gardle, powinnaś poszukać jakiejś grupy wsparcia i wzmocnić troszkę poczucie własnej wartosci. Będzie Ci duzo łatwiej podejmować decyzję. PRaca opiekunki nie jest lekka i łatwa. Najbardziej jednak obciąża psychicznie. Osoba , ktora jest słaba psychicznie szybko się wypali i będzie na dobrej drodze do depresji. Do czego prowadzi depresja , to wiadomo.