17 marca 2020 17:07 / 2 osobom podoba się ten post
To daj spokój sobie z firmami, chcącymi zaliczkę, wtedy masz spokój. Trochę już jeżdżę, inni też, i nigdy jeszcze nie "zaliczkowaliśmy" . Płacimy w busie.
Albo agencja płaci przewoźnikowi.
Uważam, że musiałbyś podjąć jakieś kroki prawne.
23 sierpnia 2022 16:56 / 1 osobie podoba się ten post
Miałam bardzo złe doświadczenie z przewoźnikiem z Rzeszowa LOCOBUS. Podróż miała się odbyć z angli do polski. Zabukowalam miejsce dla siebie i zwierzątka mojego na dodatkowym siedzeniu. Właściciel kiedy rozmawiałam z nim zapewniał podróż będzie 26 oko godzin. mialy to być luksusowe siedzenia, wygodne, jak na zdieciu było reklamowane. przyjechal o prawie 2 godz spóźniony bus w środku nocy - był pełen paczek. Nie było ani jeden osoby siedzącej. Było 6 miejsc jak śledzie przytulone do siebie, wogle nie było miejsca aby wyprostować nogi. Zapytałam o której gorz będziemy w Rzeszowie- kierowca powiedział ze musza ponowczko jeszcze po angli pojeździć i jak za 46 godz w Polsce bedIemy bedZie super. Zrezygnowałam z wycieczki! By to mogło zabić moje zwierzątka, nie mówiąc o moim zmęczeniu. Właściciel skłamał. Miałyśmy bagaże gotowe wiec zadecydowałam ze prześle 2 walizki. Po 50 funtów każda. W dzień po właściciel napisał ze stracił pieniądze za miejsca i nie odda nam walizek za które zapłaciłam gotówka. Oszustowi musiałam w Polsce zapłacić 300 funtów (2 bilety siedzące które nie wykorzystałam bo skłamał o warunkach i czasu podróży) w Polsce przy odbiorze walizek - kierowca powiedział ze i tak sprezedal te 6 miejsc i było pełno. A wiec za 2 walizki właściciel nas szantażował i skłamał. Ostrzegam przed tymi oszustami i szantażem.