Internet w Niemczech

17 października 2014 12:08
natka

To juz dawno zrobilam. Mam 1 Gb internetu od rodziny a chce sama
sobie cos innego kupic bo to  o teraz mam to b drogo jest. Aldik tu nie dziala
 

I zdaje się w twojej okolicy nie ma tanich prowiderów,oprócz o2,czy Vodafona,reszta ma kiepski zasięg. W Vodafonie jest jeszcze drożej ,niż o2 .Rodzina niemiecka nie jest skłonna stacjonarnego założyć? Mogłabyś jeszcze ewentualnie spróbować z Lycamobile,mają pakiety do surfowania i całkiem korzystnie,ale wtedy dobrze jest telefonu jako modemu użyć,chociaż kartę sim do sticka też dałoby radę,ale wtedy musiałbyś najpierw pakiet wykupić.
Chociaż też głowy nie dam,że będzie dobry zasięg.
17 października 2014 12:51
No właśnie czuję się oszukana, bo przyjechałam ty po warunkiem dostępu do internetu. A oni mi dali najtańszą opcję 1 Gb, co oznacza, że można tylko sporadycznie z niego korzystać. Telefonów do Polski też tu nie ma. Ja przez 10 dni już to wykorzystałam, a przecież czytam tylko wiadomości czy przez skypa rozmawiam. To strasznie mało. Mam dwoje demencyjnych dziadków, wiadomo, że ciężko jest........

Nie wiesz może czy ten z lidla by tytaj nie funkcjonował? To chyba też z o2...
17 października 2014 12:56
natka

No właśnie czuję się oszukana, bo przyjechałam ty po warunkiem dostępu do internetu. A oni mi dali najtańszą opcję 1 Gb, co oznacza, że można tylko sporadycznie z niego korzystać. Telefonów do Polski też tu nie ma. Ja przez 10 dni już to wykorzystałam, a przecież czytam tylko wiadomości czy przez skypa rozmawiam. To strasznie mało. Mam dwoje demencyjnych dziadków, wiadomo, że ciężko jest........

Nie wiesz może czy ten z lidla by tytaj nie funkcjonował? To chyba też z o2...

Wygląda na to że tak:)Spójrz na tę stronkę,napisane drobnym drukiem "Rechtliche Informationen" http://www.lidl.de/de/lidl-mobile/s1201  
 
 
Jeszcze wkleję informację z innej strony   Handy-Discounter im o2-Netz Begonnen hat der Discounter-Boom im Jahr 2005 mit Tchibo. Tchibo Mobil setzt auf das Netz von o2, ebenso wie simply, maxxim und Fonic. Auch die Marke Lidl Mobile wird in Kooperation mit Fonic verkauft und nutzt damit ebenso das o2-Netz.       Lidl i Tchibo powinny u Ciebie funkcjonować.
17 października 2014 13:22
tina 100%

Wygląda na to że tak:)Spójrz na tę stronkę,napisane drobnym drukiem "Rechtliche Informationen" http://www.lidl.de/de/lidl-mobile/s1201  
 
 
Jeszcze wkleję informację z innej strony   Handy-Discounter im o2-Netz Begonnen hat der Discounter-Boom im Jahr 2005 mit Tchibo. Tchibo Mobil setzt auf das Netz von o2, ebenso wie simply, maxxim und Fonic. Auch die Marke Lidl Mobile wird in Kooperation mit Fonic verkauft und nutzt damit ebenso das o2-Netz.       Lidl i Tchibo powinny u Ciebie funkcjonować.

tina, jestem Ci wdzięczna. Do tej pory udawało mi się mieć internet stacjonarny, więc tego tematu nie przerabiałam. 
 
Rodzina nie kwapi się do polepszenia moich warunków, a mnie się nie chce na darmo szarpać Jestem tu pierwszą opiekunką, więc pewnie jeszcze wiele będą się musieć nauczyć. . Wystarczą mi ich rodzice, babka wiecznie narzekająca.
Tak myślałam wziąść tego lidla i opcje 1.99 za dzień, żeby w weekendy filmy pooglądać czy muzyki posłuchać. Na resztę dni mam ten zwykły z o2. 
Dzięki Ci bardzo
 
17 października 2014 13:36
natka

tina, jestem Ci wdzięczna. Do tej pory udawało mi się mieć internet stacjonarny, więc tego tematu nie przerabiałam. 
 
Rodzina nie kwapi się do polepszenia moich warunków, a mnie się nie chce na darmo szarpać Jestem tu pierwszą opiekunką, więc pewnie jeszcze wiele będą się musieć nauczyć. . Wystarczą mi ich rodzice, babka wiecznie narzekająca.
Tak myślałam wziąść tego lidla i opcje 1.99 za dzień, żeby w weekendy filmy pooglądać czy muzyki posłuchać. Na resztę dni mam ten zwykły z o2. 
Dzięki Ci bardzo
 

Nie ma za co Natko:) Jakby zasięg fiksował,to MeryKy na forum dobrą metodę przedstawiła,żeby pozbyć się problemu.Przedłużka z kabla USB i na oknie modem powiesić np. Działa:)
18 października 2014 16:19
Wiadomosc dla wszystkich zrozpaczonych zuzytymi przedwczesnie bajtami!!!!
Da się!!!
Dzisiaj zaczęłam sama walczyc z infolinią Aldika.Zrozumiałam,że mam kupic doładowanie i zadzwonic ponownie.Juz byłam taka umęczona,że ''zgwałciłam''syna,który na swoje nieszczeście przyjechał później niz zwykle:)
Zadzwonił,posługujac się kultura niemiecka w najwyższym(naprawde taki jest)wykonaniu.Doładowalismy moje konto przez karte doładowujacą,cały czas na lini.Do zakończenia brakowało mi ponad 2 tyg.-ani poczta,skype bez kamerki:(
IIII jeeeesssttt!!!! Ponowne 5GB od dzisiaj na kolejny m-c:)))
18 października 2014 18:33
5 Giga,Agama kochana,to za ile doładowanie,bo ja 3 G miałam za 14,99 ojro?!!
19 października 2014 07:24
Witam.
Mam cholerny problem z doładowaniem na kolejny miesiąc-może ktoś będzie umial mi wyjaśnić o co chodzi-albo może znacie nr pod który mogę zadzwonić i wyjaśnić sprawę.
W chwili obecnej korzystam z taryfy 24 godziny.
Normalnie mam włączoną opcje XL na miesiąc za 14,99.Mój internet był ważny do 18.10-czyli do wczoraj.I zawsze w ramce przed połączeniem się z internetem była info jaką taryfę mam włączoną.W dniu wczorajszym tej info już NIE BYŁO i nie łączyło mnie z internetem-chociaż po odsłuchaniu telefonicznym-nadal miałam info,że mam opcje XL-na 30 dni i jeszcze ważną.CZYLI-mam dwie sprzeczne info-inna po włożeniu karty do telefonu inna w internecie.Pytanie przez internet o moja taryfę i próba zmiany taryfy(bo internet pokazuje,że mam 24H)-nie daje rezultatu-wyskakuje info,że serwiś nie działa i mam spróbować póżniej.Dzisiaj doładowałam internet za 15 e-serwiś nie odpowiada,tary w internecie nie mogę zmienić,telefon podaje info-cyt=wir optimiren fuer Się Serwis.Vielen dand fuer Ihre verstandnis.
Tak więc pieniądze na koncie sa,taryfy ustawić w żaden sposób nie mogę,nie mam zapisanego nigdzie telefonu do ich serwisu-dlatego włączyłam się do sieci świadomie,wiedząc,że przekieruje mnie na 24 godzinną taryfę.
Teraz mam na stanie ok 13 euro zapewne.
Może mi ktoś wyjaśnić,czemu tak mam?
Czemu w ostatni dzień doładowania już nie działa internet?
Czemu w internecie jest info o jednej taryfie a w telefonie-jak dzwonie na 1155-jest sprzeczne info o innej taryfie?
Czy ktoś tak ma?
Pierwszy raz mam taki problem i nie rozumiem tego.
Czy ktoś ma nr tel do nich,żeby to wyjaśnić?
Jestem baaardzo zdenerwowana.
19 października 2014 08:08
Impala

Witam.
Mam cholerny problem z doładowaniem na kolejny miesiąc-może ktoś będzie umial mi wyjaśnić o co chodzi-albo może znacie nr pod który mogę zadzwonić i wyjaśnić sprawę.
W chwili obecnej korzystam z taryfy 24 godziny.
Normalnie mam włączoną opcje XL na miesiąc za 14,99.Mój internet był ważny do 18.10-czyli do wczoraj.I zawsze w ramce przed połączeniem się z internetem była info jaką taryfę mam włączoną.W dniu wczorajszym tej info już NIE BYŁO i nie łączyło mnie z internetem-chociaż po odsłuchaniu telefonicznym-nadal miałam info,że mam opcje XL-na 30 dni i jeszcze ważną.CZYLI-mam dwie sprzeczne info-inna po włożeniu karty do telefonu inna w internecie.Pytanie przez internet o moja taryfę i próba zmiany taryfy(bo internet pokazuje,że mam 24H)-nie daje rezultatu-wyskakuje info,że serwiś nie działa i mam spróbować póżniej.Dzisiaj doładowałam internet za 15 e-serwiś nie odpowiada,tary w internecie nie mogę zmienić,telefon podaje info-cyt=wir optimiren fuer Się Serwis.Vielen dand fuer Ihre verstandnis.
Tak więc pieniądze na koncie sa,taryfy ustawić w żaden sposób nie mogę,nie mam zapisanego nigdzie telefonu do ich serwisu-dlatego włączyłam się do sieci świadomie,wiedząc,że przekieruje mnie na 24 godzinną taryfę.
Teraz mam na stanie ok 13 euro zapewne.
Może mi ktoś wyjaśnić,czemu tak mam?
Czemu w ostatni dzień doładowania już nie działa internet?
Czemu w internecie jest info o jednej taryfie a w telefonie-jak dzwonie na 1155-jest sprzeczne info o innej taryfie?
Czy ktoś tak ma?
Pierwszy raz mam taki problem i nie rozumiem tego.
Czy ktoś ma nr tel do nich,żeby to wyjaśnić?
Jestem baaardzo zdenerwowana.

Wszystko już było ze szczegółami opisane. Jest dzisiaj niedziela więc zanim wskoczy taryfa XL może trochę potrwać. Nie powinno się wchodzić dopóki nie przyjdzie sms że taryfa XL jest aktywna. Ja już swoje frycowe zapłaciłam. Ciesz się że ci pożarło tylko 2 euro. Bo ja to chyba ze 2 razy po 30 euro straciłam a Niemcy mi to ustawiali :)
19 października 2014 08:55
Impala-jak masz 13e na koncie to juz 30 dniowa taryfa Ci nie wskoczy....Co do terminów dziaąłnia to nie wiem czemu ale zawsze tak jest ,że w ostatni dzień kiedy powinno działac netu nigdy nie ma..Teraz to nic innego tylko dokupić jeszcze za 5 e doąłdowanie bo zeby była 30dniowa taryfa musi byc min.15euro ,samej nic nie robic zadzwonic na infolinie i niech ci ustawia -telefony sa na paragonie z kodem.
19 października 2014 09:13
natka

Dziewczyny rodzina placi mi tutaj doladowanie ze szika ale tylko 1 gb i to nie starcza na wiele...Karta z aldi tu nie wchodzi w gre bo nie ma zasiegu. Sama chce sobie jakas karte kupic. Jestem w Detmold 30 kkm od Bielefeldu. Najlepszy zasieg ma o 2. Moze ktos jest tu w poblizu i moze wie co najlepiej by dzialalo

Ja korzystam z lebary ładuje na 30dni za 9.90 i póki co działa bez zarzutu,nie jestem wprawdzie w pobliżu ale lebara działała mi wszędzie.
19 października 2014 11:23
Meryk-nie pożarło mi,bo świadomie zabukowałam taką taryfę,żeby dostep do internetu mieć.
Kasia63-wiem,że teraz muszę najpierw doładować telefon,żeby mieć znowu 15 euro dla taryfy XL.
Dla mnie nowością jest,że w ostatnim dniu nie ma połaczenia z internetem.Mam od kilku lat w Aldi internet i do tej pory tak nie miałam.
Probowalam przekopać się przez te wszystkie informacje,ale to się nie da.Nie mam az tyle czasu,żeby siedzieć i przeglądać 100 stron wpisów.I nerwów do tego też nie mam-już zaczęłam to czytać od pierwszej strony.
Poza tym kiedyś też dostawałam sms-a,że taryfa jest włączona-teraz tego nie dostaję-i nie piszcie mi,że dostaję.Czytać umiem i sms-ów nie mam.Jestem po długiej przerwie w DE i drugi miesiąc doładowuję,i drugi raz mam podobny problem.W ubiegłym miesiącu odczekałam ten ostatni dzień bez internetu i potem załadowałam bez problemu.Tym razem niestety tak nie wyszło.Nie uzyskuję żadnej informacji z sieci.Jak dzwonię na 1155 żeby sprawdzić jaka mam opcje,to mam tylko komunikat,że optymalizują dla mnie sieć(cokolwiek to znaczy) i mają nadzieję,że zrozumiem.I to wszystko.
Dlatego pytam.Od lat 4 mam internet w Aldi i wiem jak się postepuje.Tym razem wszystko jest zupełnie inaczej-nawet niż miesiąc temu.Jestem wściekła-a z nerwów też zamyka mi się racjonalne myslenie.Muszę sobie dać na luz i przeczekać do jutra.Co wcale mojego wk....nia nie zmniejsza.Wręcz przeciwnie.
19 października 2014 12:48
Mnie wczoraj ten gośc z infolini powiedział,a później syn  Pdp powtórzył,że moja taryfa po doładowaniu jest ustawiona automatycznie na internet XL.To tez zostało zrobione w ubiegłym roku,równiez telefonicznie kiedy odkrecałam niepotrzebnie załadowana opcje 24-godzinna.Potrzebowali loginu,hasła a nawet kodu PUK.
Ale działa:)
 
Wczoraj dopiero było z kim rozmawiać pod nr infolini ale nie tej z doładowania- prawidłowa koncówka to 1157(hotline)
19 października 2014 13:01 / 1 osobie podoba się ten post
agama

Mnie wczoraj ten gośc z infolini powiedział,a później syn  Pdp powtórzył,że moja taryfa po doładowaniu jest ustawiona automatycznie na internet XL.To tez zostało zrobione w ubiegłym roku,równiez telefonicznie kiedy odkrecałam niepotrzebnie załadowana opcje 24-godzinna.Potrzebowali loginu,hasła a nawet kodu PUK.
Ale działa:)
 
Wczoraj dopiero było z kim rozmawiać pod nr infolini ale nie tej z doładowania- prawidłowa koncówka to 1157(hotline)

Jasne, że to jest z automatu następne doładowanie, ale nie pierwsze a jak jedziesz do Polski i przerywasz to ci niczego automatycznie nie przedłuży. Musisz sama się męczyć i na nowo "buchnąć" :))
19 października 2014 20:53
Własnie chodzi o to że juz sie nie pomyle-nawet przypadkiem:)
Zawsze po doładowaniu,nawet po pobycie w PL ''buchuje''INTERNET XL.Wszelkie inne opcje-rozmowy, SMS,taryfa 24h są zablokowane.
Ale zamówic musze osobiscie-zmiany-tylko poprzez infolinie:)))