Osobus

29 lipca 2018 09:37 / 1 osobie podoba się ten post
Punktualni,wszystko dobrze zorganizowane,a więc i czas podróży chyba krótszy niż u niektórych innych przewoźników,kierowcy uprzejmi.Ne mam najmniejszego powodu do niezadowolenia i polecam szczerze. 
 
16 stycznia 2019 16:05

Ja polecam dodanie bezpłatnego ogłoszenia tu (usunięte) , przewoznik lub osoba prywatna sama do Ciebie zadzwoni :)

16 stycznia 2019 20:47
Firma Martex też jest ok
15 czerwca 2021 13:54 / 2 osobom podoba się ten post
Witam.
Niestety chyba miałam pecha. Mój przejazd prawie 1000km w prawie 14h to jedna wielka porażka.3 krotna przesiadka, jazda w upale i 2 busach nie działająca klima.Busy zniszczone,zaniedbane, jeden miał m.in.pękniętą szybę w 2 miejscach.Drugi śmierdzące siedzenie z jakąś plamą i brak możliwości siedzenia na innym,z powodu zajętych wszystkich miejsc.Cena zawyżona 430zł,jeśli u innych przewoźników płaciłam i płacę nadal zawsze 400zł.Kierowcy nie posiadają wizytówek i jednocześnie nie mają możliwości potwierdzenia przejazdu aby co któryś kurs był zniżkowy.Mam nadzieję że właściciel weźmie pod uwagę negatywne opinie a jeśli nie, Życzę mu aby kiedyś został potraktowany tak ,jak on traktuje klientów.
Pozdrawiam.
30 maja 2022 15:59 / 1 osobie podoba się ten post
Z fajnym kierowca busa z Osobusa jechałam do Niemiec. Pan Roman, bardzo miły kierowca, bardzo też rzeczowy. Dobrze zorientowany. Miło, szybko, super się z nim jechało.
31 maja 2022 08:45 / 1 osobie podoba się ten post
Też z nimi jeździłam i mogę pochwalić?
31 maja 2022 08:58 / 3 osobom podoba się ten post
Konwalia08

Też z nimi jeździłam i mogę pochwalić?

A ja z nimi jadę w sobotę . Zawsze z nimi jeżdziłam, nie miałam jakichś szczególnych uwag . Chyba nawet ten watek zakładałam, miałam skalę porównawczą z innymi przewożnikami . U mnie są na 5  .
03 czerwca 2022 10:56 / 1 osobie podoba się ten post
Już mam potwierdzony wyjazd o 9 mej . A mam Dienst do 14 tej . Dziewczyny mi załatwiły, że szefowa nie będzie miała pretensji mam godne zastępstwo . Wsiadam ostatnia i kierunek dom . Tu mi sie poszczęściło .
22 czerwca 2022 07:50 / 1 osobie podoba się ten post
Jechałam dość komfortow, ( jesli chodzi o wygodę ) kierowca mało kontaktowy, praktycznie nie odzywał się . Na pytania odpowiadał po jakimś czasie ,widocznie był zmęczony . Jednak ...... organizacja przesiadkowa do dupy . Staliśmy pod jakim,starym  barakiem, żeby schronić sie przed deszczem . Nikt nic nie wie i nie ma kogo zapytać o to z kim  się dalej podróżuje . Każdy bus powinien mieć kartkę z nr a kazdy kierowca powienien mieć informację z kim po przesiadce jedzie podrózny .Nie byłoby latania i pytania nie zawsze grzecznych kierowców "  z kim jadę dalej " . Nasz kierowca w Zgorzelcu zostawił nas bez słowa i poleciał po jakiś kebab . Jak wrocił z ociekającym majonezem posiłkiem olsniło mnie, że nie odzywał sie w czasie podróży, bo był głodny . A wiadomo Polak głodny to zły .
20 października 2022 16:02
Mój przejazd z osobusem był sprawnie ogarnięty z małym opóźnieniem ale nie z winy kierowcy. Jestem pomimo to zadowolona. Kierowca Andrzej jest całkiem sympatyczny i podróż nie jest nudna. Także z góry polecam.
08 grudnia 2024 17:51
Jeździłam z nimi dwa lata, mój adres z Polski nie uległ zmianie, z pewnością widniałam w systemie, bo zamawiając przejazd byłam pytana czy mój adres z Polski zostaje bez zmian. Kierowca miał być po mnie około 3:10, czekałam tylko po to, żeby się dowiedzieć, że zaszła pomyłka z ich strony i są w Krakowie (ja mieszkam na Podkarpaciu), oczywiście kierowca nie zamierzał się wracać co jest właściwie zrozumiałe, ale logistyk zaczął się tak fatalnie tłumaczyć, że zastanawiałam się jakim cudem dostał tę posadę. Nie miał pojęcia jakim cudem zaszła taka pomyłka, „przecież każdy popełnia błędy, jeżeli ja jestem taka nieomylna to powinnam zostać prezydentem Stanów Zjednoczonych i to moja wina, bo nie umiem wybaczać”. Zapytałam czy nie mają jakiejś zaprzyjaźnionej firmy która startuje rano, wielokrotnie podkreślałam, że jestem poważną, słowną osobą i deklarując się, że będę w pracy w niedziele chciałam w niej być. Zignorował moje pytanie, dopiero po tym jak się wzburzyłam, że błąd błędem, ale ignoruje moje pytania odpowiedział, że nie. Poprosiłam o napisanie prostego, nieformalnego oświadczenia, że z ich strony wystąpił błąd i brak kompetencji abym mogła wysłać mojej szefowej na co otrzymałam odpowiedz, że on nic nie może zrobić, żadnej decyzji podjąć nie może bez narady z właścicielami. Rano do mnie zadzwonił proponując śmieszną rekompensatę, że mogę jechać z nimi dzisiaj ze zniżką -30%, tak jakby kompletnie do niego nie docierało, że ja musiałam jak najszybciej się dostać na niemiecki adres, więc już byłam w busie innego przewoźnika. Poza tym czym jest 30% przy takim zaniedbaniu, braku szacunku, wyrozumiałości, przy takiej ignorancji?
Już wcześniej miałam problemy z nimi, ale odpowiadały mi godziny wyjazdów dlatego byłam wyrozumiała. Na przykład raz zamówiłam paczkę z Polski, która nie została zapisana, innym razem pomylili dni kiedy inna paczka miała się znaleźć u mnie. Poza tym zgadzam się z pozostałymi opiniami, spora część kierowców jest  arogancka w stosunku do pasażerów, pracują jakby za karę. Najgorszym przypadkiem był młody kierowca, który zamiast skupić się na drodze w trakcie jazdy, wioząc mnie i 3 inne osoby  postanowił wypisywać do mnie na WhatsApp. Gdzie tu jest profesjonalizm? W żaden sposób nie wyraziłam zainteresowania jego osobą a nudzić się raczej nie powinien, bo wiózł ludzi, nie lalki i powinien pilnować drogi (zwłaszcza, że to było w okresie zimowym, drogi były oblodzone). Po kursie jeszcze kilkukrotnie do mnie pisał, wykorzystując fakt, że miał mój numer, bo byłam jego pasażerką. Podsumowując brak tej firmie profesjonalizmu w dodatku warto pamiętać prowadząc firmę, że „Ignorantia iuris nocet”. Oczywiście czują się pewnie, bo pasażerów im nie brakuje, zwłaszcza, że mają kontrakty z firmami aranżującymi ludzi do opieki. Ale nic nie trwa wiecznie, liczę, że coraz więcej osób zamawiając u nich przejazd przeczyta dokładnie opinie i pochyli się nad tymi negatywnymi, bo są one najbardziej wiarygodne.