Szanowna Pani,
Każda Opiekunka z nami wyjeżdżająca otrzymuje kontakt do swojego Konsultanta.
Sami również dzwonimy do Opiekunki zaraz po jej przyjeździe oraz kilka razy podczas trwania zlecenia.
Jeśli występują rozbieżności lub problemy ze strony Klienta na zleceniu- Konsultant reaguje natychmiast. Kontaktuje się z rodziną Klienta.
Jesli pomimo kontaktu i ustaleń problem nadal występuje- proponujemy Opiekunce zjazd lub przejazd na inne zlecenie.
Proszę pamiętać o tym, że wyjazd z firmą to bezpieczeństwo dla Opiekunki.
Pomijając wszystkie oczywistości- Klient również ma z nami umowę i jeśli się z niej nie wywiązuje, mamy możliwość egzekwowania zawartych w niej zobowiązań.
Czyli- gdyby Opiekunka zgłosiła niedostateczną ilość jedzenia. W pierwszej kolejności nastąpiłby z naszej strony kontakt z Klientem w celu wyjaśnienia i naprawienia problemu. Gdyby to nie przyniosło skutku- Opiekunka otrzymałaby propozycję natychmiastowego zjazdu lub przejazdu na inne zlecenie.