FlixBus

19 lutego 2018 16:37
lolowa

sprawdziłam tego Flixbusa , żeby łatwo przetransportowac wnusię z Kassel do Hof --- i tragedia nie dośc że przesiadka to przewidywany czas podróży 11 godzi na 370km ???

 To prawda, na dłuższe odległości po Niemczech, są przesiadki, a podróż jest bardzo męcząca. Ja miałam do pokonania 400km
i jak wyjechałam z Fankfurtu nad Menem o godzinie 11 w południe tak około godziny 20 stej byłam w Monachium, była tylko jedna przesiadka, korki na drogach, pogoda nie sprzyjała podróży. Polecam ale tylko na krótkie wycieczki po Niemczech.
12 marca 2018 12:24
witam,
chce ostrzeć wszystkich przez tym przewoźnikiem, biorą pieniądzę za usługi których nie realizują, spóźniają się, klientów mają za zło konieczne !!! ja zapłacilem za miejsca przy stoliku dodatkowe 5 zł za każde miejsce i oczywiście podstawili autobus z miejscami tylko na górnym pokładzie bez stolików, kierowca powidział pisać reklamację i tez nie widział w tym problemu, napisałem 2 i na żadną nie dostałem odpowiedzi, jeździeł polskim busem od 2013 roku, ale to co zaćzeło się dziać od 2017 utwierdziło mnie w przekonaniu, że ten przewoźnik ma w nosie soich klientów, zbudował bazę klientów... nie odpowiadają na pisemne reklamacje, ale... oczywiście można dzwonić... 3,69 za min. połczenia !!!
12 marca 2018 12:59
W Polsce już nastąpiło połączenie FlixBusa z Polskim Busem.
Nie wiem, czy w związku z tym ceny biletów są sporo wyższe.
Akurat na znanej mi trasie wcześniej ( 2-3 m-ce temu) bilet oscylowały wokół 25-40 zł, teraz 60-85 zł.
12 marca 2018 14:41 / 2 osobom podoba się ten post
Słyszałam od koleżanki , i śmiać mi się chce. Co to za różnica, cały autobus miejsc a jedna babka zrobiła hallo, że może sobie miejsce wybrać. Chce swój numer, koniecznie ten, i nie inny. Przesada.
09 kwietnia 2018 10:11
FLIXBUS
Na stronie internetowej, po zalogowaniu odwołałem swoją rezerwacje i zakupiony bilet. Pojawiła się informacja, że mogę wykorzystać kupon w wysokości 49 zł w ciągu roku. Następnego dnia firma bombardowała mnie mailami i SMS tak, jakbym jechał (pomimo anulowania rezerwacji). Wieczorem pojawiła się na stronie informacja, że odbyłem podróż, kupon zniknął a firma pyta mnie czy jestem zadowolony z odbytej podróży. Napisałem 3 reklamacje. Pies z kulawą nogą nie raczył na nie odpowiedzieć. Przysyłali mi tylko automatyczne odpowiedzi w stylu "...mamy nadzieję, że w tym (szablonowym) mailu odpowiedzieliśmy na Państwa pytania". Do dzisiaj nie zwrócili ani kasy ani nie przyznali kuponu.

NIE POLECAM USŁUG TEJ FIRMY!!!