12 kwietnia 2017 12:53 / 10 osobom podoba się ten post
Się podzielę ,bo byłam z ta firmą na ostatnim zleceniu.Zmieniałam koleżankę/nie z naszego forum/więc o ofercie info miałam z pierwszej ręki i prawidłowe.Kasę dostałam na czas Jednak ,niestety były minusy.A1 i EKUZ się nie doczekałam, czego mimo zapewienia i tak się spodziewałam ponieważ było to 28dniowe zastępstwo.Spotkałą mnie natomiast niemiła niespodzianka juz po powrocie dotyczaca ubezpieczenia.Mianowicie:
Cosik mnie tknęło i poszłam do ZUS dowiedzieć się czy zostałam zgłoszona do ubezpieczenia.Okazało się,że nie.Dzwonię do firmy,pani twierdzi ,ze zgłosiła,żądam skan zgłoszenia na meila.Przyszedł.Widnieje na nim ,że zgłoszenie zostało wypełnione/jest taka rubryka na druku/,ale nie ma że wysłąne.Dzwonie więc na infolinie ZUS.Pani sprawdza po nazwie firmy i NIP,po czym informuje mnie ,że rzeczywiście zostałąm zgłoszona wstecznie w dniu dzisiejszym-tj.dniu kiedy zapytałam o to agencję!!!15minut po rozmowie z nimi do ZUS spłynęło zgłoszenie mojego ubezpieczenia!Oznacza to ,że prawdopodobnie nie jestem jedeyna,że więcej opiekunek z nimi współpracujących nie jest ubezpieczonych i nawet o tym nie wie.Ja się zainteresowałam więc wyszła nieuczciwość firmy....Dziewczyna,którą zmieniałam jest już na emeryturze i chyba dlatego nie była tym zainteresowana a pracuje z nimi dość długo.
Podobna sytuacja zdarzyła mi się po raz pierwszy,zwykle sprawdzam składki na swoim profilu ZUS albo osobiście i każda agencja dokonywała zgłoszenia w terminie.Pracodawca ma na to 7 dni od zawarcia umowy.
Tak więc w mojej ocenie ta agencja nie jest wiarygodna,niestety:(Nie polecam.