24 maja 2017 06:26 / 5 osobom podoba się ten post
Jestem z tej firmy kolejny raz,rzeczywiście szefostwo sie zmieniło,jest nowy manager,który dzwonił do mnie juz kilka razy,przed wyjazdem,w dzień wyjazdu i gdy byłam juz na miejscu.Nigdy nie miałam tu problemów z wypłatą,tfu-odpukać.Może moja opinia jest inna,bo jestem trzeci raz w tym samym miejscu.Jedyne co mi sie nie podobało,to niezbyt dokładne informacje o stanie podopiecznych,bo to ja dzwoniłam do nich i mówiłam jaki jest stan faktyczny.Ale jak mówi Kasia63-pożyjom,uwidiom.
09 marca 2018 18:35
Kochane kobietki ratujcie! Dowiedziałam się o śmierci bliskiej osoby. Jestem na steli od 2 tygodni, próbuję skontaktować się z agencją, koordynatorem itp jednak nikt sie nie odzywa. Co mam robić? Jestem bardzo zdenerwowana, nie znam procedur postępowania w takim wypadku. Czy ktoś miał podobną sytuację?
09 marca 2018 18:53 / 1 osobie podoba się ten post
mariaolsztyn

Kochane kobietki ratujcie! Dowiedziałam się o śmierci bliskiej osoby. Jestem na steli od 2 tygodni, próbuję skontaktować się z agencją, koordynatorem itp jednak nikt sie nie odzywa. Co mam robić? Jestem bardzo zdenerwowana, nie znam procedur postępowania w takim wypadku. Czy ktoś miał podobną sytuację?

Jesli masz jakikolwiek / czyjkolwiek numer komórki pisz smsa .
09 marca 2018 19:00 / 1 osobie podoba się ten post
mariaolsztyn

Kochane kobietki ratujcie! Dowiedziałam się o śmierci bliskiej osoby. Jestem na steli od 2 tygodni, próbuję skontaktować się z agencją, koordynatorem itp jednak nikt sie nie odzywa. Co mam robić? Jestem bardzo zdenerwowana, nie znam procedur postępowania w takim wypadku. Czy ktoś miał podobną sytuację?

Skontaktuj się z rodziną podopiecznego.
Jesli musisz zjechać do domu, może oni zorganizują opiekę nad chorym, powiadomią mailowo agencję.
Ty też pisz smsa, bądź maila, by był ślad, ze informujesz. 
10 marca 2018 17:33 / 3 osobom podoba się ten post
Kochane Panie, bardzo przestrzegan Was przed współpraca z firmą proBetreuung. Sa bardzo mili i pozytywnie nastawieni do opiekunki przed podpisaniem umowy, a potem radź sobie sam. Nie przedstawiają rzetelnych informacji o stelli i przysługujących uprawnieniach (lub nie przysługujących). Przed wyjazdem pytałam o możliwość zjazdu ze zlecenia w przypadku śmierci w rodzinie. Otrzymałam informację, że oczywiście opiekunka zjeżdża a firma szuka zastępstwa. Niestety czarny scenariusz sie sprawdził, dowiedziałam się o śmierci bardzo bliskiej mi osoby. Nie mogłam się skontaktować z firmą, nikt nie odbierał telefonów, nie odpowiadali na sms-y. W końcu po nie wiem ilu prośbach i ponagleniach z mojej strony oraz męża zadzwoniła pani. Oczywiście o powrocie i zjeździe nie ma mowy, musi przyjechać najpierw zmienniczka. Problem w tym, że pogrzeb jest w poniedziałek, a może ktoś przyjedzie najwcześniej we wtorek.
To mój trzeci i ostatni wyjazd z proBetreuung. Niestety brak rzetelnej informacji o stelli i stanie podopiecznych powtarza się każdorazowo. Podobnie bardzo utrudniony z firmą, praktycznie nie można się dodzwonić, pozostają sms-y lub nagrywanie się na sekretarce.
Proszę zastanówcie się Drogie Koleżanki zanim podejmiecie decyzje o wyjeździe z tą firmą. Myślę, że znajdziecie bez trudu inne, oferujące lepsze warunki finansowe oraz przede wszystkim uczciwe i rzetelne traktowanie pracowników. Nauczona własnym, niestety bardzo bolesnym doświadczeniem OSTRZEGAM i mówie NIE firmie PROBETREUUNG
10 marca 2018 19:04 / 2 osobom podoba się ten post
zxcvbnm

knor co z tego,że strona ładna.
Wysyłają na miejsca pracy nie informują w jakim stanie pacjnt ile osób w domu,okaże się często,że to co mają w opisie zupełnie nie koliduje z rzeczywistośćią,Jeżeli są problemy na stelli,nie ma się do kogo zwrócić nie pomogą,nawet telefonów nie odbierają,kobieta ,która zajmuje się wypłatami to może skończyła dwie klasy szkoły podstawowej,nie wypłaca sumy w całośći ciągle się trzeba upominać o resztę pieniędzy.

Wpis sprzed roku niemal, ale do końca chyba sama nie wiesz, co napisałaś.
No bo jeśli to, co mają w opisie, zupełnie nie koliduje z rzeczywistością, no to chyba dobrze. Nie koliduje, czyli z opisem się zgadza.
Nie uważam też, żeby w obecnych czasach uchował się ktoś po dwóch klasach podstawówki. Nauka jest obowiązkowa do ukończenia gimnazjum lub 18 roku życia. W Twojej opinii, mógłby kto chodzić do dwóch klas tylko mając lat 17?
To jest forum poważne, proszę więc kolejnym razem zastanowić się nad sensem własnych wypowiedzi.
10 marca 2018 19:15
ania37

Wysyłają na miejsca pracy nie informują w jakim stanie pacjent ile osób w domu,okaże się często,że to co mają w opisie zupełnie nie koliduje z rzeczywistością,Jeżeli są problemy na stelli,nie ma się do kogo zwrócić nie pomogą,nawet telefonów nie odbierają_

Pracuję z nimi ponad rok,oczywiście z przerwani,ale to co zacytowałam to prawda w 1000%... Mnie osobiście z żadnym wynagrodzeniem nie zalegali nigdy, raz tylko wpłynęło wynagrodzenie z 1 dniowym opóźnieniem. Nieścisłość zwalają na rodzinę,bo Koordynatorzy wszyscy są święci. Telefon do zmienniczki_zasłaniają się ochrona danych osobowych.

No to po co zgadzasz się na wyjazd w miejsce, o którym nic nie wiesz??
10 marca 2018 22:30 / 1 osobie podoba się ten post
mariaolsztyn

Kochane Panie, bardzo przestrzegan Was przed współpraca z firmą proBetreuung. Sa bardzo mili i pozytywnie nastawieni do opiekunki przed podpisaniem umowy, a potem radź sobie sam. Nie przedstawiają rzetelnych informacji o stelli i przysługujących uprawnieniach (lub nie przysługujących). Przed wyjazdem pytałam o możliwość zjazdu ze zlecenia w przypadku śmierci w rodzinie. Otrzymałam informację, że oczywiście opiekunka zjeżdża a firma szuka zastępstwa. Niestety czarny scenariusz sie sprawdził, dowiedziałam się o śmierci bardzo bliskiej mi osoby. Nie mogłam się skontaktować z firmą, nikt nie odbierał telefonów, nie odpowiadali na sms-y. W końcu po nie wiem ilu prośbach i ponagleniach z mojej strony oraz męża zadzwoniła pani. Oczywiście o powrocie i zjeździe nie ma mowy, musi przyjechać najpierw zmienniczka. Problem w tym, że pogrzeb jest w poniedziałek, a może ktoś przyjedzie najwcześniej we wtorek.
To mój trzeci i ostatni wyjazd z proBetreuung. Niestety brak rzetelnej informacji o stelli i stanie podopiecznych powtarza się każdorazowo. Podobnie bardzo utrudniony z firmą, praktycznie nie można się dodzwonić, pozostają sms-y lub nagrywanie się na sekretarce.
Proszę zastanówcie się Drogie Koleżanki zanim podejmiecie decyzje o wyjeździe z tą firmą. Myślę, że znajdziecie bez trudu inne, oferujące lepsze warunki finansowe oraz przede wszystkim uczciwe i rzetelne traktowanie pracowników. Nauczona własnym, niestety bardzo bolesnym doświadczeniem OSTRZEGAM i mówie NIE firmie PROBETREUUNG

Przykro mi,ze mialas tak niemile doswiadczenia z ta Firma. Ja tez musialam zjechac w lutym na pogrzeb Mamy,busa mialam zalatwionego w ciagu 2 godzin na drugi dzien,nie musialam czekac na zmienniczke, bo corka zadeklarowala sie do opieki przez szesc dni.Prawda,czesto nie oddzwaniaja,ale ja jestem uparta, dzwonie do skutku,pisze maile. Co do koordynatora to wcale sie nie wypowiadam,bo sama do niej dzwonilas, gdy musialam.To nie laurka,ale fakty, choc przy znam, ze daleko firmie do idealu. Ale jak znalezc ta idealna.?Pozdrawiam serdecznie. 
11 marca 2018 19:48 / 2 osobom podoba się ten post
mariaolsztyn

Kochane Panie, bardzo przestrzegan Was przed współpraca z firmą proBetreuung. Sa bardzo mili i pozytywnie nastawieni do opiekunki przed podpisaniem umowy, a potem radź sobie sam. Nie przedstawiają rzetelnych informacji o stelli i przysługujących uprawnieniach (lub nie przysługujących). Przed wyjazdem pytałam o możliwość zjazdu ze zlecenia w przypadku śmierci w rodzinie. Otrzymałam informację, że oczywiście opiekunka zjeżdża a firma szuka zastępstwa. Niestety czarny scenariusz sie sprawdził, dowiedziałam się o śmierci bardzo bliskiej mi osoby. Nie mogłam się skontaktować z firmą, nikt nie odbierał telefonów, nie odpowiadali na sms-y. W końcu po nie wiem ilu prośbach i ponagleniach z mojej strony oraz męża zadzwoniła pani. Oczywiście o powrocie i zjeździe nie ma mowy, musi przyjechać najpierw zmienniczka. Problem w tym, że pogrzeb jest w poniedziałek, a może ktoś przyjedzie najwcześniej we wtorek.
To mój trzeci i ostatni wyjazd z proBetreuung. Niestety brak rzetelnej informacji o stelli i stanie podopiecznych powtarza się każdorazowo. Podobnie bardzo utrudniony z firmą, praktycznie nie można się dodzwonić, pozostają sms-y lub nagrywanie się na sekretarce.
Proszę zastanówcie się Drogie Koleżanki zanim podejmiecie decyzje o wyjeździe z tą firmą. Myślę, że znajdziecie bez trudu inne, oferujące lepsze warunki finansowe oraz przede wszystkim uczciwe i rzetelne traktowanie pracowników. Nauczona własnym, niestety bardzo bolesnym doświadczeniem OSTRZEGAM i mówie NIE firmie PROBETREUUNG

Szanowna Pani Mario, przedstawiła Pani tylko swój punkt widzenia oczerniając firmę, w której Pani pracuje. Niech Pani weźmie pod uwagę to , że  firma ma zobowiązania umowne nie tylko względem Pani ale również względem rodziny , której musi zapewnić opiekę. Trzeci raz wyjechała Pani z firmy proBetreuung do opieki. Dziwi mnie fakt, że jeszcze nie zdążyła się Pani zapoznać z umową i obowiązującymi procedurami tylko na forach pyta Pani obcych ludzi nie związanych z firmą. Gdyby Pani przeczytała umowę to by Pani wiedziała że par. 1 ust. 14  stanowi" W przypadku zaistnienia nagłej i usprawiedliwionej przyczyny opuszczenia miejsca zlecenia, Zleceniobiorca zobowiązuje się mailowo poinformować bezzwłocznie o tym fakcie Zleceniodawcę , a Zleceniodawca zobowiązuje się : 1) zorganizowac zmianę w terminie 7 dni roboczych od uzyskania mailowej informacji o przyczynie opuszczenia miejsca zlecenia, 2) poinformowac Zleceniobiorcę o dacie przyjazdu zmiennika." Chciałabym nadmienić, że nie zastosowała się Pani do tej procedury , niemniej jednak pracownik firmy jest z Panią w kontakcie od piątku, czyli od dnia w którym firmę poinformowano o śmierci Pani wuja i stara się załatwić sprawę tak, aby wszyscy byli zadowoleni. Proszę pamiętać o tym, że rodzina też musi mieć czas aby załatwić kogoś do opieki nad seniorką.  W związku z tym Pani powrót do Polski został zorganizowany na wtorek czyli w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania wiadomości. Uważam, że jest to bardzo rzetelne i uczciwe potraktowanie pracownika. Natomiast nielojalnym i nieuczciwym jest oczernianie firmy na forach, robiąc z siebie uciśnionego męczennika i nie pisząc do końca prawdy. Umów należy dotrzymywać droga Pani Mario.
11 marca 2018 20:02 / 1 osobie podoba się ten post
zxcvbnm

Witajcie,jestem opiekunką od 6 lat.
Taka firma jak PROBETREUUNG.DE to najgorsza z najgorszych,nie troszczą się o pracowników,kłamią,są niewypłacalni,uważajcie nie podpisujcie z nimi umowy!!!!!

Takie oczernianie firmy niczemu nie służy . Nieprawdą jest że firma jest niewypłacalna i nie troszczy się o pracowników i przekłamuje zlecenia.  
11 marca 2018 22:59 / 2 osobom podoba się ten post
probetreuung

Szanowna Pani Mario, przedstawiła Pani tylko swój punkt widzenia oczerniając firmę, w której Pani pracuje. Niech Pani weźmie pod uwagę to , że  firma ma zobowiązania umowne nie tylko względem Pani ale również względem rodziny , której musi zapewnić opiekę. Trzeci raz wyjechała Pani z firmy proBetreuung do opieki. Dziwi mnie fakt, że jeszcze nie zdążyła się Pani zapoznać z umową i obowiązującymi procedurami tylko na forach pyta Pani obcych ludzi nie związanych z firmą. Gdyby Pani przeczytała umowę to by Pani wiedziała że par. 1 ust. 14  stanowi" W przypadku zaistnienia nagłej i usprawiedliwionej przyczyny opuszczenia miejsca zlecenia, Zleceniobiorca zobowiązuje się mailowo poinformować bezzwłocznie o tym fakcie Zleceniodawcę , a Zleceniodawca zobowiązuje się : 1) zorganizowac zmianę w terminie 7 dni roboczych od uzyskania mailowej informacji o przyczynie opuszczenia miejsca zlecenia, 2) poinformowac Zleceniobiorcę o dacie przyjazdu zmiennika." Chciałabym nadmienić, że nie zastosowała się Pani do tej procedury , niemniej jednak pracownik firmy jest z Panią w kontakcie od piątku, czyli od dnia w którym firmę poinformowano o śmierci Pani wuja i stara się załatwić sprawę tak, aby wszyscy byli zadowoleni. Proszę pamiętać o tym, że rodzina też musi mieć czas aby załatwić kogoś do opieki nad seniorką.  W związku z tym Pani powrót do Polski został zorganizowany na wtorek czyli w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania wiadomości. Uważam, że jest to bardzo rzetelne i uczciwe potraktowanie pracownika. Natomiast nielojalnym i nieuczciwym jest oczernianie firmy na forach, robiąc z siebie uciśnionego męczennika i nie pisząc do końca prawdy. Umów należy dotrzymywać droga Pani Mario.

Brawo dla pracownika firmy, ktory podjal probe wytlumaczenia zaistnialej sytuacji, a nie zazadal od administratora usuniecia niewygodnych postow.