26 listopada 2021 09:56 / 4 osobom podoba się ten post
MalgiNa razie wszystko pasuje - wypłata na czas, tylko kontakt trochę kiepski.
Niby mam kilka numerów telefonów, ale po wysłaniu prośby o kontakt - brak odzewu.
Najlepszy kontakt i najszybsza reakcja jest ze strony niemieckiej koordynator.
Brak mi poczucia "zaopiekowania" przez firmę, mimo że przed wyjazdem telefony się "grzały". Teraz od kilku dni proszę o kontakt - bez odzewu. W sumie nic pilnego, ale moje zlecenie przedłużyłam i chyba nie mam potwierdzonego aneksu? I jeszcze kilka innych drobiazgów.:bezradny: Może przesadzam, ale powinnam mieć co najmniej raz w tygodniu telefon od koordynatorki zlecenia z zapytaniem czy wszystko ok?
Malgi, ja pracowałam z Aterimą, w sumie to nie złożyłam wypowiedzenia.
Jest tak jak piszesz, wypłaty na czas zgodnie z umową, jak miałam wątpliwości to mailowałam do kadr i szybko wyjaśniali.
Nie wiem, czy jeździsz zleconym przez nich transportem czy sama wybierasz. Ja jeździłam lub latałam wybranym przez siebie busem czy samolotem. Zwrot kosztów podróży kiepski, bo tylko 100euro łacznie w obie strony ?
Na zainteresowanie firmy jak sobie radzisz , raczej nie licz. Raz sama do koordynatorki zadzwoniłam, żeby o sobie przypomnieć, bo nikt się nigdy sam z siebie nie zainteresował nawet, czy w ogóle doleciałam czy dojechałam. Dowiedziałam się, że skoro się nie odzywam,tzn że wszystko w porządku a one nie maja czasu dzwonić ot tak ,żeby pogadać. Ale jak szukają opiekunek, to dzwonią prawie codziennie .
Na jakieś podwyżki też nie licz, ciągle miałam tę samą stawkę .
Jak chcesz czegoś więcej się dowiedzieć, mój profil jest otwarty i jest w nim adres e-mail ?