Jeśli mamy problemy na miejscu pracy i zostałysmy pozostawione "same sobie" to możemy zadzwonić do Konsulatu, wtedy on skontaktuje się z Firmą.Takie mamy prawo aby uzyskać pomoc.
Jeśli mamy problemy na miejscu pracy i zostałysmy pozostawione "same sobie" to możemy zadzwonić do Konsulatu, wtedy on skontaktuje się z Firmą.Takie mamy prawo aby uzyskać pomoc.
I tu Apel do Firm!!! Nie zachowujcie się jakbyście nigdy nic nie wiedzieli ! A jeśli macie naprawdę ciężkie oferty to płacicie odpowiednio (od 1500, sobie zostawcie 800) bo to My pracujemy !!! I nie pozwalamy aby Nas wyzyskiwano.Chyba że krok po kroku, jak leci..chcecie mieć głośna!"reklamę" w Tv ?!? Zegar tyka! A cierpliwość Waszych pracowników też ma swoje ograniczone złoża.
Bardzo dobry temat. Jestem zdania, że niektóre oferty nie nadają się do opieki domowej.
Są przypadki, które nadają się tylko do domu opieki i żadne pieniądze tego nie zmienią.
Bojowo jesteś nastawiona!
I firmy o tym również wiedzą ale "wciskają" komu mogą żeby mieć zarobek.Pozniej na miejscu są problemy! Jak zaczną płacić i inwestować w pracownika a nie w siebie to może się ciut zmieni.Najpierw muszą ponieść koszta wcześniejszych zjazdów i potracić klientów żeby zrozumieć jaki mają bur........Ja dziś specjalnie na razie nie odbieram, troszkę "przetrzymam" firme skoro mam umowę, i ządam tym samym normalnej oferty i jej szczegółów na piśmie.Inaczej moga sami mi wypowiedzieć, jeśli będę odmawiać.Niech się nauczą nauczą wreszcie!