Mój instruktor na okrągło powtarza ,że" jedynka" wyłącznie do ruszania służy..A z tego co piszecie to wychodzi ,że jednak nie.Juz widzę jak ja zdam praktyczny,he he he ......i za którym razem:)
Mój instruktor na okrągło powtarza ,że" jedynka" wyłącznie do ruszania służy..A z tego co piszecie to wychodzi ,że jednak nie.Juz widzę jak ja zdam praktyczny,he he he ......i za którym razem:)
Mój instruktor na okrągło powtarza ,że" jedynka" wyłącznie do ruszania służy..A z tego co piszecie to wychodzi ,że jednak nie.Juz widzę jak ja zdam praktyczny,he he he ......i za którym razem:)
Gazu na zakrętach nie dodaje,raczej odwrotnie,zwalniam.Na jedynce on mi nie pozwala jechać i nawet się już nauczyłam wrzucać te dwójkę zaraz po ruszaniu z jedynki-w miarę sprawnie mi to wychodzi.Jak ruszam i jest 20-25 /h to już obowiązkowo muszę dwójkę wrzucić bo warczy:):):)Najwięcej problemów mam z parkowaniem tyłem i cofaniem z zaparkowanego miejsca:(Zwłaszcza jak to jest pomiędzy dwoma innymi autami:(Ale już jest niebo a ziemia do tego co było:)Żeby skały srały muszę to prawko mieć i już:):):):)
Z przyjemnością poczytam wasze rady. Na razie miałam dwie jazdy ale już pierwsza w mieście . Na razie wyjechałam do pracy i uczę się testów. Po powrocie dalsza praktyka. Opanowałam nawet ruszanie, ale nie mogę wyczuć hamulca i rzuca mnie przy hamowaniu :)
To nie pouczanie ani takie tam.
Nie pacz na licznik jak zmieniasz biegi.Sluchaj silnika,wczuj sie w jego rytm.
Jedz gdzies gdzie jest naprawde bezpiecznie i zwyczajnie poszalej !!! Gaz do dechy,pisk opon itp Poczujesz auto,jego moc,sile hamowania.Sprobuj !!!
Duza plaska łaka bez rowow swietnie sie do tego nadaje.
Z przyjemnością poczytam wasze rady. Na razie miałam dwie jazdy ale już pierwsza w mieście . Na razie wyjechałam do pracy i uczę się testów. Po powrocie dalsza praktyka. Opanowałam nawet ruszanie, ale nie mogę wyczuć hamulca i rzuca mnie przy hamowaniu :)
Te trzymanie nogi na sprzęgle to jest charakterystyczne dla początkujących.Też tak miałam, ale oduczyłam się. NIe dość ,że niepotrzebne, to jeszcze noga boli :). Jeżeli chodzi o wjeżdzanie w bramę, to na dwójce to robię, sprzęgła nie piłuję, a parkuję na półsprzęgle- ponoć mozna jeszcze lepiej, ale to już wyższa szkoła jazdy :)
Mój instruktor na okrągło powtarza ,że" jedynka" wyłącznie do ruszania służy..A z tego co piszecie to wychodzi ,że jednak nie.Juz widzę jak ja zdam praktyczny,he he he ......i za którym razem:)
Mój instruktor na okrągło powtarza ,że" jedynka" wyłącznie do ruszania służy..A z tego co piszecie to wychodzi ,że jednak nie.Juz widzę jak ja zdam praktyczny,he he he ......i za którym razem:)
NOOOOOO i udało mi przed chwilą jezdziłam choć po ciemku........i nie przyciskałam sprzęgła na zakrętach i skrętach..........ale jaja...a ta lewa noga w tym czasie dociska podłogi ...........złe przyzwyczjenie....Anerik musi to wyprostować............da radę........ale ja głupia byłam, a ja cały czas myślałam jak nacisnę hamulec bez sprzęgła to samochód gaśnie no nie gaśnie jedzie ........
Janusz,Orim, Mery, Doda61 i inni dziekuję za rady...........szkoda, że tyko tak późno, ale da się to wyprostować.........parkować się nauczyła , jeździć nie umie hi, hi ,hi....
Pytanie tylko jest takie......czy jak np, parkujecie to też nie uzywacie sprzęgła?????????
Mi jednak się nie udało parkowanie bez sprzęgła i przy wjeździe do bramy też.......samochód zgasł.....
Nogi na sprzęgle nie można trzymać w czasie jazdy. Podobnie jak nie można trzymać ręki na lewarku zmiany biegów, gdy nie zamierzamy zmieniać biegu. Jedno i drugie uszkadza mechaniznie pojazd - trzymanie nogi na sprzęgle przypala sprzęgło, a trzymanie ręki na lewarku uszkadza wybierak, a czasami inne mechanizmy skrzyni biegów.
Te trzymanie nogi na sprzęgle to jest charakterystyczne dla początkujących.Też tak miałam, ale oduczyłam się. NIe dość ,że niepotrzebne, to jeszcze noga boli :). Jeżeli chodzi o wjeżdzanie w bramę, to na dwójce to robię, sprzęgła nie piłuję, a parkuję na półsprzęgle- ponoć mozna jeszcze lepiej, ale to już wyższa szkoła jazdy :)
Te pliki cookie są niezbędne dla funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być wyłączone w naszych systemach. Są one zazwyczaj ustawiane tylko w odpowiedzi na działania podejmowane przez użytkownika, które sprowadzają się do zapytania o usługi, takie jak ustawienie preferencji prywatności, logowanie lub wypełnianie formularzy. Można ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała lub ostrzegała o tych plikach cookie, ale niektóre części witryny nie będą wtedy działały. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych. Zablokowanie tych plików cookie w przeglądarce może skutkować nieprawidłowym działaniem serwisu.
Te pliki cookie mogą być ustawiane przez naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony internetowej. Mogą one być wykorzystywane przez te firmy do budowania profilu zainteresowań użytkownika i wyświetlania odpowiednich reklam na innych stronach. Nie przechowują one bezpośrednio danych osobowych, lecz opierają się na jednoznacznej identyfikacji przeglądarki i sprzętu internetowego. Jeśli użytkownik nie zezwoli na stosowanie tych plików cookie, doświadcza mniej ukierunkowanych reklam.
Te pliki cookie umożliwiają stronie internetowej zapewnienie większej funkcjonalności i personalizacji. Mogą być one ustawione przez nas lub przez zewnętrznych dostawców, których usługi zostały dodane do naszych stron internetowych. Jeśli użytkownik nie zezwoli na stosowanie tych plików cookie, niektóre lub wszystkie te usługi mogą nie działać prawidłowo.
Te pliki cookie umożliwiają nam zliczanie wizyt i źródeł ruchu, dzięki czemu możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej witryny. Pomagają one ustalić, które strony są najbardziej i najmniej popularne i zobaczyć, jak odwiedzający poruszają się po stronie. Wszystkie informacje zbierane przez te pliki cookie są agregowane i tym samym anonimowe. Jeśli użytkownik nie zezwoli na stosowanie tych plików cookie, nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedził naszą stronę internetową.