Forum Dyskusyjne ›› Coś na poprawę humoru

Forumowe figle, czyli dział dla dorosłych 18+ #3

Powrót do Tematów
Wybierz stronę:
  • Dożywocie jak nic i próby przetrwania .
  • To  pewnie zgorzkniała i zazdrosna niemota.
    Zamiast przyłaczyć sie do zabawy to szuka " narzedzia" żeby popsuć ją.
    Cieżkie zycie mają takie osobniki.
  • No nie do wiary, nie do wiary, żeby zwykły ręcznik dymu narobił. Może kolor był nieodpowiedni?
    Ty, już wiem: Ci para czekali na więcej, a ze skończyło się tylko na zdjęciu z neta to nerwy im puściły. Po to nie są zwykli para, to są mega para...
    Mialam coś jeszcze dopisać, ale odpuszczę...
  • Całe szczęście ,że mam ciemne ,bo jak by co.......
  • i wiele nowych doznań erotycznych 
  • Jasne, ze mega para......
    Najlepiej dyskutować o wyższości biegunki nad stolcem twardym, merytorycznie o wredocie podopiecznych, a może niewyrozumiałych opiekunkach. O zmienniczkach, ktora kradnie, a ktora co wieczór lezy pijana.....
    Po raz pierwszy odkąd tu jestem, mam ochotę usunąc konto. To się po prostu w głowie nie mieści co się tutaj wyprawia!
    Więcej w żadnej imprezie uczestniczyć nie będę na forum. Pierniczę to !!!!!!!
  • Orim...ogarnij się, bo po Straż Miejską zadzwonię. Proszę nie uzywać pornograficznych słów, bo to rani moje poczucie estetyki i godzi w moje dobra osobiste
  • Idź do pochwalijek. Tam są zapisy i szczegóły pielgrzymki.
  • ... ale patrz jakie to kurde jeszcze zawistne jest. Takie psy ogrodnika (frazeologizm, gdyby ktos domniemywał, że obrażam albo cuś): sam się nie bawi i drugiemu nie da...
  • Skrytym ręcznikożercom mówimy stanowcze "Nie!!!"...
  • jak godzi to wazne aby trafiło w te dobra osobiste 
    ok juz sie ogarniam 
  • Bo to taka menda mus być , co to donosami się karmi. Taka karma , Pani kochana, taka karma. A żeby tak sraczki dostał/a!!!!!!!!!!, od tek karmy.......
  • Oj Doda nie wygłupiaj się.
    "Pierniczyc" nie mozna, wiec sobie odpusć.
    Paulo obieca ze juz nie wystąpi w białym reczniku i będzie git
  • Oj tak, tak. Lepiej bez ręcznika. Jak szaleć to szaleć Niech Straż Miejska ma co robić

  • Ta mowa o reczniku przypomniala mi jedna syt na forum,dosc juz odlegla.
    Ktoras z forumowiczek wkleila  zdjecie goscia z taka dluga ,,fujara" chyba z 2 -metrowa.
    hahahhaaa......................... no i z miejsca dostala bana za to zdjecie.
    Smieszne to bylo ,bo dziewczyna chciala zazartowac,a temat akurat jakis taki stosowny do tego zdjecia byl,a tu Modi sie wkurzal i fora ze dwora....
    Teraz to troche inaczej tu jest.......
Wybierz stronę: